ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ : Γεννήθηκα στην Αθήνα το 1965. Ξεκίνησα να παίζω μπάσκετ την περίοδο 1980-81 στον Εθνικό Γ.Σ. Αθηνών (παιδικό, εφηβικό, ανδρικό) με προπονητή τον αείμνηστο Πόλυ Πολυτιμίδη. Το 1985 πέτυχα την εισαγωγή μου στο Τ.Ε.Φ.Α.Α. του Δ.Π.Θ. (Κομοτηνή). Αποφοίτησα το 1989 με κύρια ειδικότητα στο μπάσκετ. Εργάστηκα 1η φόρα ως προπονητής το 1986 στο παιδικό τμήμα του Σπάρτακου Αγ. Θεοδώρων Ροδόπης. Σύλλογοι που αγωνίστηκα: Γ.Α.Σ. Κομοτηνή (Α2 Εθνική 1989-90,1995-96), Α.Π.Σ. Πανθρακικός (Γ΄Εθνική 1986-89), Μ.Σ. Εθνικός Αλεξανδρούπολης (Γ' Εθνική 1994-95, Α' ΕΚΑΣΑΜΑΘ 1996-97), Α.Ε. Κομοτηνής Μ.Γ.Σ. (Α' ΕΚΑΣΑΜΑΘ 1997-98, 2001-02), Δ.Α.Ν.Σ. Δωριεύς (Α' Τ.Ε. Δωδεκανήσου 2002-03), Εθνικός Γ.Σ.(Β' ΕΣΚΑ 1980-1985), Α.Σ. Κτησιφών Παιανίας (Β' ΕΣΚΑ 1990-94), Α.Π.Σ. Σπάρτακος Αγ. Θεοδώρων (Β' ΕΚΑΣΑΜΑΘ 1999-00). Σύλλογοι που εργάστηκα: Γ.Α.Σ. Κομοτηνή (Ακαδημίες), Α.Ε. Κομοτηνής Μ.Γ.Σ. (Α' Ανδρών-παιδικό-εφηβικό-Ακαδημίες), Δ.Α.Ν.Σ. Δωριεύς (Α' Ανδρών-παιδικό), Α.Σ. Κτησιφών Παιανίας (παιδικό-εφηβικό), Α.Π.Σ. Σπάρτακος Αγ. Θεοδώρων (Β' Ανδρών-παιδικό-Ακαδημίες), Άτλας Κομοτηνής B.C. (Ακαδημίες). Αξέχαστες στιγμές : Άνοδος στην Γ’ Εθνική με τον Α.Π.Σ. Πανθρακικός 1986-87, Άνοδος στην Β’ ΕΣΚΑ με τον Α.Σ. Κτησιφών Παιανίας 1991-92, Άνοδος στην Α’ ΕΚΑΣΑΜΑΘ με τον Α.Π.Σ. Σπάρτακος Αγ. Θεοδώρων 1999-00, Μέλος της μικτής ομάδας της ΕΚΑΣΑΜΑΘ 1987-88 και 1988-89, Πρωταθλητής στο πρωτάθλημα μπάσκετ Αεροπορίας με την 124 ΠΒΕ 1990, 10ος πιο εύστοχος στα τρίποντα στην Α2 Εθνική 1989-90 16/40 (40%), 13η θέση στο Παγκόσμιο Παλαίμαχων στην κατηγορία +40 το 2013, 2η θέση στο 1ο Πανελλήνιο τουρνουά Παλαίμαχων στην κατηγορία +40 2012. 695 επίσημα παιχνίδια, 294 νίκες- 391 ήττες ποσοστό 42,3% νίκες-56,2% ήττες. Την σεζόν 2023-24 προπονητής στο ανδρικό τμήμα του Άτλα Κομοτηνής B.C. και σε τμήμα γεννημένων 2010.

24 Μαΐ 2010

Ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ


Ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ

Πρέπει να :

1. υποστηρίζεται από παράγοντες, παίκτες, γονείς.
2. δίνει σιγουριά στους παίκτες του.
3. προετοιμάζει ψυχικά τους παίκτες.
4. αυξάνει την αυτοπεποίθηση των παικτών, την πίστη στις ικανότητές τους, την θετική σκέψη και την αυτοεκτίμηση.
5. αναγνωρίζει τα δυνατά και αδύνατα σημεία των αντιπάλων.
6. προωθεί την αθλητική συμπεριφορά.
7. κατανοεί την στρατηγική των αντιπάλων.
8. διδάσκει τις τεχνικές και δεξιότητες του αθλήματος.
9. παίρνει αποφάσεις άμεσα σε καινούργιες καταστάσεις.
10. δένει την ομάδα του
11. κάνει ατομικές προπονήσεις
12. βελτιώνει τις ικανότητες των παικτών
13. αυξάνει τις δυνατότητες της ομάδας.
14. αναγνωρίζει το ταλέντο των παικτών.
15. αναγνωρίζει τα λάθη στην τεχνική και τακτική.
16. προσαρμόζει την τακτική στις δυνατότητες των παικτών.
17. δίνει ευκαιρίες.
18. δίνει ευκαιρίες μέσα στην τακτική.
19. δίνει να καταλάβουν, να θυμούνται, να ξέρουν τις επιλογές και να εκμεταλλευτούν τις ευκαιρίες της τακτικής.
20. εξηγεί το πώς και το γιατί
21. είναι ανοικτό μυαλό.
22. μάθει να ζει με τα προβλήματα και την ψυχολογική πίεση που ασκούν οι σχέσεις με τους παίκτες, τα ΜΜΕ, τα παιχνίδια κ.λ.π..
23. μην εκνευρίζεται με τους διαιτητές.
24. μάθει τους παίκτες να μη διαμαρτύρονται στους διαιτητές.
25. είναι ψύχραιμος και αυτό να περνάει και στους παίκτες.
26. κάνει τις ασκήσεις σε ρυθμό αγώνος.
27. μην επιτρέπει τα λάθη γιατί γίνονται κακές συνήθειες
28. συγκεντρώνεται στην δουλειά του και όχι να κάνει τον διαιτητή ή να συμμετέχει στο παιχνίδι.
29. έχει υπομονή, να επιβάλει πειθαρχία, να εμφυσήσει ομαδική υπερηφάνεια.
30. δείχνει απλά πράγματα και καλά εκτελεσμένα.
31. δείχνει τις λεπτομέρειες.
32. λέει πάντα το κέρδος απ το κάθε τι.
33. έχει κύρος και να εμπνέει σεβασμό όχι οικειότητα.
34. δίνει σημασία στους παίκτες και την βελτίωση τους.
35. επιμένει στην καλή απόδοση
36. επιμένει στη σωστή εκτέλεση των ασκήσεων
37. δείχνει νέα πράγματα
38. είναι κατανοητός
39. τονίζει πως από τα λάθη μαθαίνεις
40. κριτικάρει με σωστό τρόπο
41. είναι καθησυχαστικός